.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوستي‌‌هاي كاذب عامل انحراف دختران جوان

پليس گيلان گفت: 17 درصد زنان و دختران جواني كه به جرم رابطه نامشروع دستگير شده‌اند، دوستي‌هاي كاذب را عامل انحراف خود دانسته اند.به گزارش خبرگزاري فارس از رشت به نقل از مركز اطلاع رساني گيلان، اين مركز از شهروندان گيلاني خواست براي پيشگيري از پديده شوم فرار دختران به توصيه‌هاي پليس توجه كنند.

اين گزارش حاكي است، هنگامي كه محيط خانه محل امني براي زنان و دختران جوان نباشد خيابان جايگزين خانه و شيادان جايگزين پدر و مادر مي شود.

پليس گيلان ادامه داد: 17 درصد زنان و دختران جواني كه به جرم رابطه نامشروع دستگير شده اند، دوستي‌هاي كاذب و بازگو كردن اختلافات خانوادگي نزد افراد بيگانه را عامل انحرافشان دانسته اند.

به گزارش پليس، خانواده ها به فرزند خود بياموزند كه در صورت مواجه شدن با هرگونه مشكلي آن را با خانواده در ميان بگذارند ضمن اينكه خانواده ها سعي كنند برنحوه مراوده و معاشرت‌هاي دوستان فرزندان خود نظارت داشته باشند.

ايجاد روحيه خودباوري و اعتماد به نفس از سوي خانواده نكته هشدار دهنده ديگري بود كه پليس گيلان آن را عنوان و اعلام كرد: اين مسئله در شكوفايي استعدادهاي ذهني جوانان موثر است.

براساس اين گزارش، آموزش شيوه‌هاي صحيح تربيتي والدين به فرزندان در چگونگي برخورد با مشكلات روشي مناسب در پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي است.

پليس گيلان هشدار داد: بهره كشي جنسي، اعتياد به مواد مخدر و مرگ هاي دلخراش از پيامدهاي فرار از منزل است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.